OPROEP DEELNEMERS VOORTUINENWEDSTRIJD 2023 GROEI&BLOEI ASTEN-SOMEREN

De afdeling Asten/Someren kerngroep Voortuinen van Groei en Bloei wil graag het aantal deelnemers aan de voortuinenwedstrijd uitbreiden.

Alle tuinliefhebbers wonende binnen de gemeenten Asten en Someren kunnen meedoen. Je hoeft geen lid te zijn van Groei en Bloei.

Deelname is gratis. Je hoeft geen modeltuin te hebben.

Iedere voortuin heeft immers wel iets karakteristieks wat de moeite waard is.

De keuring vindt 3 keer plaats in de periode van mei t/m september.

Tijdens de keuring wordt een keer een foto gemaakt en deze wordt op de prijsuitreikingsavond getoond en met positieve feedback voorzien.

Op de prijsuitreikingavond kan iedereen mee doen aan een gratis loterij.

Waarbij ieder met een prijs naar huis gaat.

De tuinen worden in drie categorieën verdeeld:

– kleine tuinen 0-40 m²,

– middelgrote tuinen 40-70m² en

– grote tuinen 70 m² en meer.

Verder kun je in aanmerking komen voor de creativiteitsprijs.

Creativiteitsprijs wordt uitgereikt aan de tuin of groenvoorstelling, die opvalt door originaliteit(nieuwheid, eigenaardigheid, frisheid).

Op deze avond wordt ook in het kort een actuele thema gepresenteerd.

Doe nieuwe ideeën op door op 26 oktober 2023 tijdens de prijsuitreiking te komen kijken naar alle fraaie foto’s van de voortuinen in “t Kwartier” gemeenschapshuis in Asten.

Schroom niet en doe gezellig mee!

Aanmelden kan tot 15 april bij Ingrid Peters tel: 0493-691563 email: m.peters17(at)chello.nl