Actuele bestuursvacatures

Momenteel hebben wij onderstaande vacatures:

Algemene opmerking: Het totale bestuurswerk is verdeeld over een groot aantal personen/vrijwilligers. Als gevolg hiervan is de benodigde tijdsinzet voor iedereen beperkt. Het kernbestuur bestaat uit 5 personen.

Gezocht wordt een vrijwilliger voor het penningmeesterschap. Enige kennis van digitaal werken wordt wenselijk geacht; met name geldt dit voor het werken met excel, word en mailverkeer.

Ruimte wordt geboden voor een ruime inwerkperiode. Specifieke kennis aangaande planten/bloemen ca is niet nodig; enige contactuele vaardigheid is afdoende.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Famke Weerts E: weertsfamke(at)gmail.com  T: 06-48305079 of Meine Jonkers E: meinejonkers1(at)gmail.com  T: 06-55154283.