Bezoek aan:  Plantenfestijn Appeltern

Na de eerste succesvolle editie in 2023 organiseren zij ook dit jaar weer het bijzondere planten feest. In het park zijn meer dan 100 voorbeeldtuinen.

De Nationale Vaste Plantentuin en De Wilde Weelde Wereld is de perfecte locatie waar gepassioneerde kwekers en tuiniers met voorliefde voor planten elkaar ontmoeten.

Nog nooit waren er in Appeltern zoveel planten te zien en te koop!

Zelfs groenblijvende planten zijn kleurrijk. De tientallen manieren waarop bloemen verwerkt worden in decoraties en werkstukken zijn op hun eigen bijzondere manier kleurrijk.

De liefde voor planten wordt door iedereen anders geuit. Iedereen doet op zijn manier.

Elke van ruim 100 tuinen in Appeltern heeft een ander beplantingsplan.

Daarnaast is er de 10.000 vierkante meter grote Nationale Vaste Plantentuin. In elk hoekje van het park zijn dus al ontelbare plantcombinaties en plantconcepten te zien. Maar tijdens het Appeltern Plantenfestijn komen er nog heel veel soorten bij!

De centrale Lindenlaan wordt omgetoverd tot een feestelijke Planten Promenade. Tientallen kwekers zijn te gast om hun mooiste plantencollecties te laten zien en te koop aan te bieden.

De prijs bedraagt:   voor leden    €65,00   en voor  niet leden    €70,00.

In de prijs is inbegrepen:  busreis, koffie op de heenweg, entree plantenfestijn en afsluitend een diner.

opgave voor 15 mei 2024   bij  Ingrid Peters   Wolfsberg  63  5721 HS Asten

telefoon  0493-691563  of  06-23643286     email m.peters17chello.nl

In tegenstelling tot voorgaande jaren is betaling voortaan via de bank.

Dit bedrag kan worden overgemaakt op bankrekening:

van Groei en Bloei Asten/Someren NL09 RABO 0103650989

o.v.v. eendagsexcursie  Appeltern.