Tuinoverzicht en plantenverdeling

Woensdag 2 Oktober a.s kijken we nog even terug naar de tuinbezoeken van afgelopen zomer. Dat waren op 27 Mei Artheo te Asten-Heusden, 10 Juni familie Scheepers, 8 Juli familie Tiemissen en op 22 Juli Peter Bergerhof en Jet van Eert.

Vervolgens organiseren we de jaarlijkse plantenverdeling. Mensen die hier graag planten voor willen inbrengen kunnen die in potjes ( of plastic zak ) aanleveren op 2 oktober vanaf 19.15 uur in het museum Asten. We hopen op een mooi aanbod.

Er mogen maximaal 6 planten per soort ingebracht worden.

Het zou fijn zijn als iedereen zijn/haar aanbod opgeeft via E-mail of een duidelijke lijst in de brievenbus stopt/afgeeft op Hoeksestraat 25 te Someren. Zeker voor 27 September zodat ik nog voldoende tijd heb om de presentatie te maken. Vermeld de plantensoort en het aantal dat je mee gaat brengen naar de verdeling.

E-mail :  onsparadijssomeren(at)gmail.comof Hoeksestraat 25 Someren

Deze planten worden die avond Gratis en zo eerlijk mogelijk verdeeld onder de leden. Niet-leden betalen 5 €

Aanvang 20.00 uur. Tot dan!

Anita Nijssen